-- Chuk написал 21 сентября 2009 22:59
ПОЛОЖЕННЯ про проведення VІІ творчого зльоту „НАкриваємо ПОЛЯНУ”
1. Що це: Зліт має статус відкритого. До участі у зльоті запрошуються автори та виконавці бардівської пісні, поети та молодіжні театри, художники та народні умільці з міста Черкаси та області, а також охочі з інших міст СНД.
2. Для чого це: - зберегти та розвивати культурні традиції в Україні; - залучити до творчості усіх, хто ще не визначився чим займатися у житті; - виявити нових талановитих особистостей та колективи міста та області для подальшого залучення їх до інших заходів; - надати можливість обдарованим людям поспілкуватися та розкрити свої здібності.
3. Хто це буде робити: - Управління у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації; - ЧОО ФСТ „Динамо”; - Черкаська ОДТРК „Рось”; - ЧОМГО „Черкаський КВН”; - ТО „Пропозиція”;
- Комітет у справах сім’ї та молоді Черкаського міськвиконкому; - Творчий проект „Відкрий у собі зірку”; - Обласна станція туристів.
4. Як туди потрапити: До участі у зльоті запрошуються усі охочі: автори та виконавці віршів та пісень, аматорські театри (малі форми), художники, народні умільці, молодіжні колективи, виконавці естрадних пісень, команди КВН, музиканти, танцювальні колективи та ін.
Щоб стати учасником зльоту, необхідно: - зареєструватися в Оргкомітеті; - ознайомитись з програмою зльоту, щоб знайти зручне місце для свого виступу; - сплатити організаційний внесок у розмірі 5 гривень.
5. Організаційні питання: 1) Для проживання учасників та гостей надаються: Будиночки та намети за ціною 15 - 40 грн. на добу (з особи);
2) Харчування здійснюється самостійно та на замовлення (з розрахунку 10 грн. одна порція).
3) На території бази є вода, освітлення, туалети, літній душ, буфет.
4) Витрати на проїзд та проживання учасників зльоту несуть відряджаючі організації або ж самі учасники.
6. Де і коли це шукати: Зліт проходитиме 25 – 27 вересня 2009 року за адресою: вул.. Дахнівська, 22. Проїзд маршрутними автобусами №14 до бази „ДИНАМО”. Для зручності до концертної галявини будуть встановлені вказівники „НА ПОЛЯНУ”.
НАОСТАНОК Якщо ви хочете забронювати місце в наметі чи будиночку (кількість обмежена), отримати додаткову інформацію щодо організації та проведення зльоту телефонуйте без вагань:
Володимир Радько: 8-067-72-413-72; (творчі питання) 8-093-75-55-348.
Олексій Клівак: 8-093-755-55-03; (організаційні питання).
ПРОГРАМА ЗЛЬОТУ
25 вересня, п’ятниця
10.00 – Заїзд учасників, облаштування наметового містечка, реєстрація учасників та їх розселення. 11.00 – Облаштування виставок. 13.00 – Обід. 14.00 – Складання концертної програми на „Вечір знайомств”. 17.00 – „Вечір знайомств” – відкриття зльоту. 19.00 – Авторська пісня (м. Канів, м.Корсунь, клуб „Берег”). 21.00 -- Вечеря. 22.00 – „Пісня по колу” біля вогнища.
26 вересня, субота
10.00 – Спортивні змагання та розваги. 12.00 – „Поетичний нон-стоп”. 13.00 – Обід. Складання програми виступів поетів. 14.00 – Робота майстер-класу з танцю (східний, весільний, хіп-хоп). 16.00 – Концерт гурту „Коляда” (м. Сміла). 18.00 – Вечеря. Формування програми вечірнього концерту. 19.00 – Презентації молодіжних колективів. 21.00 – Гумористична програма.
27 вересня, неділя
10.00 – Виступ гурту „Эффект бабочки”; 12.00 -- Підведення підсумків, нагородження учасників. 13.00 – Чаювання для від’їзжаючих. Роз’їзд учасників.