Версия для печати

-   Фестивально-концертный Портал http://festivali.org.ua/frm
--  Украина. Центр. http://festivali.org.ua/frm/index.php?f=17
--- "Накриваємо поляну" http://festivali.org.ua/frm/index.php?t=1409




-- Chuk написал 21 сентября 2009 22:59
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення VІІ творчого зльоту
„НАкриваємо ПОЛЯНУ”

1. Що це:
Зліт має статус відкритого. До участі у зльоті запрошуються автори та виконавці бардівської пісні, поети та молодіжні театри, художники та народні умільці з міста Черкаси та області, а також охочі з інших міст СНД.

2. Для чого це:
- зберегти та розвивати культурні традиції в Україні;
- залучити до творчості усіх, хто ще не визначився чим займатися у житті;
- виявити нових талановитих особистостей та колективи міста та області для подальшого залучення їх до інших заходів;
- надати можливість обдарованим людям поспілкуватися та розкрити свої здібності.

3. Хто це буде робити:
- Управління у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації;
- ЧОО ФСТ „Динамо”;
- Черкаська ОДТРК „Рось”;
- ЧОМГО „Черкаський КВН”;
- ТО „Пропозиція”;




- Комітет у справах сім’ї та молоді Черкаського міськвиконкому;
- Творчий проект „Відкрий у собі зірку”;
- Обласна станція туристів.

4. Як туди потрапити:
До участі у зльоті запрошуються усі охочі: автори та виконавці віршів та пісень, аматорські театри (малі форми), художники, народні умільці, молодіжні колективи, виконавці естрадних пісень, команди КВН, музиканти, танцювальні колективи та ін.

Щоб стати учасником зльоту, необхідно:
- зареєструватися в Оргкомітеті;
- ознайомитись з програмою зльоту, щоб знайти зручне місце для свого виступу;
- сплатити організаційний внесок у розмірі 5 гривень.

5. Організаційні питання:
1) Для проживання учасників та гостей надаються:
Будиночки та намети за ціною 15 - 40 грн. на добу (з особи);

2) Харчування здійснюється самостійно та на замовлення (з розрахунку 10 грн. одна порція).

3) На території бази є вода, освітлення, туалети, літній душ, буфет.



4) Витрати на проїзд та проживання учасників зльоту несуть відряджаючі організації або ж самі учасники.

6. Де і коли це шукати:
Зліт проходитиме 25 – 27 вересня 2009 року за адресою: вул.. Дахнівська, 22. Проїзд маршрутними автобусами №14 до бази „ДИНАМО”. Для зручності до концертної галявини будуть встановлені вказівники „НА ПОЛЯНУ”.

НАОСТАНОК
Якщо ви хочете забронювати місце в наметі чи будиночку (кількість обмежена), отримати додаткову інформацію щодо організації та проведення зльоту телефонуйте без вагань:

Володимир Радько: 8-067-72-413-72;
(творчі питання) 8-093-75-55-348.

Олексій Клівак: 8-093-755-55-03;
(організаційні питання).






ПРОГРАМА ЗЛЬОТУ


25 вересня, п’ятниця

10.00 – Заїзд учасників, облаштування наметового містечка, реєстрація учасників та їх розселення.
11.00 – Облаштування виставок.
13.00 – Обід.
14.00 – Складання концертної програми на „Вечір знайомств”.
17.00 – „Вечір знайомств” – відкриття зльоту.
19.00 – Авторська пісня (м. Канів,
м.Корсунь, клуб „Берег”).
21.00 -- Вечеря.
22.00 – „Пісня по колу” біля вогнища.

26 вересня, субота

10.00 – Спортивні змагання та розваги.
12.00 – „Поетичний нон-стоп”.
13.00 – Обід. Складання програми виступів поетів.
14.00 – Робота майстер-класу з танцю (східний, весільний, хіп-хоп).
16.00 – Концерт гурту „Коляда” (м. Сміла).
18.00 – Вечеря. Формування програми вечірнього концерту.
19.00 – Презентації молодіжних колективів.
21.00 – Гумористична програма.

27 вересня, неділя

10.00 – Виступ гурту „Эффект бабочки”;
12.00 -- Підведення підсумків, нагородження учасників.
13.00 – Чаювання для від’їзжаючих. Роз’їзд учасників.



2004, Все права на содержимое сайта принадлежат его владельцу и охраняются законодательством
Этот Портал работает на скрипте Intellect Board
© 2004-2005, XXXX Pro, Объединенный Открытый Проект